Mitt läsår 2013

 
Under 2013 har jag läst 29 böcker, vilket är bara en mindre än mitt mål! Ruskigt nöjd även om det känns lite surt när jag håller på med den 30e boken. Men jag har ändå läst fler böcker än något år tidigare! Brukade vanligtvis bli några stycken bara, så det här känns ju jättebra!
 
Fel av mig! Jag läste exakt 30 böcker i år! Jag hade bara räknat fel/missat att lägga in en bok på Goodreads, nämligen The Giggler Treatment av Roddy Doyle! Så jag klarade mitt mål, YAY!
 
Att göra en topplista var väldigt svårt, men har ändå gjort en top 10 på de böcker jag tyckte mest om. Dock finns det böcker som fått högre betyg av mig på Goodreads, men de här är de böcker jag minns mer och det visar ju på något, eller hur?
 
10. Liftarens guide till galaxen av Douglas Adams
9. Sankta Psyko av Johan Theorin
8. Horn av Joe Hill
7. Hobbiten av J.R.R Tolkien
6. Den tomma stolen Av J.K Rowling
5. Nattens cirkus av Erin Morgenstern
4. Förr eller senare exploderar jag av John Green
3. Jurtjyrkogården av Stephen Kink
2. Lilla stjärna av John Ajvide Lindqvist
1. Den femte vågen av Rick Yancey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0