Läst 2013
Det här är de böcker jag läst under 2013. Målet var först att jag skulle läsa 50 böcker i år, men sedan fick jag en verklighetsinsikt och kom att tänka på hur mycket tid studierna och mina andra hobbys tar från mig, så sänkte målet till 30 st. Recensioner på den här bloggen finns endast på de böcker som lästes ut efter att bloggen skapades.
1. Den vidunderliga kärlekens historia – Carl-Johan Vallgren
2. Den tomma stolen – JK Rowling
3. Lilla stjärna – John Ajvide Lindqvist
4. [geim] – Andreas de La Motte
5. Jurtjyrkogården – Stephen King
6. Horn – Joe Hill
7. Patient 67 (Shutter Island) - Dennis Lehanes
8. Da Vinci-koden – Dan Brown
9. Hobbiten – J.R.R Tolkien
10. Odd Thomas – Dean Koontz
11. The Giggler Treatmemt – Roddy Doyle
12. Flugornas herre - William Golding
13. Alltid Odd - Dean Koontz
14. Scott Pilgrim's Precious little life (#1) - Bryan Lee O'Malley
15. Scott Pilgrim vs. The World (#2) - Bryan Lee O'Malley
16. Poison – Chris Wooding
17. Nattvägen – Kristin Hannah
18. Charlie and the Chocolate Factory – Roald Dahl
19. Stad av skuggor – Cassandra Clare
20. Finns inte på kartan – Carin Hjulström
21. Sankta Psyko – Johan Theorin
22. Liftarens guide till galaxen – Douglas Adams
23. Nattens cirkus - Erin Morgenstern
24. När börjar det riktiga livet – Fredrik Lindström
25. En dåre fri - Beate Grimsrud
26. Boken om Joe – Jonathan Tropper
27. Förr eller senare exploderar jag – John Green
2. Den tomma stolen – JK Rowling
3. Lilla stjärna – John Ajvide Lindqvist
4. [geim] – Andreas de La Motte
5. Jurtjyrkogården – Stephen King
6. Horn – Joe Hill
7. Patient 67 (Shutter Island) - Dennis Lehanes
8. Da Vinci-koden – Dan Brown
9. Hobbiten – J.R.R Tolkien
10. Odd Thomas – Dean Koontz
11. The Giggler Treatmemt – Roddy Doyle
12. Flugornas herre - William Golding
13. Alltid Odd - Dean Koontz
14. Scott Pilgrim's Precious little life (#1) - Bryan Lee O'Malley
15. Scott Pilgrim vs. The World (#2) - Bryan Lee O'Malley
16. Poison – Chris Wooding
17. Nattvägen – Kristin Hannah
18. Charlie and the Chocolate Factory – Roald Dahl
19. Stad av skuggor – Cassandra Clare
20. Finns inte på kartan – Carin Hjulström
21. Sankta Psyko – Johan Theorin
22. Liftarens guide till galaxen – Douglas Adams
23. Nattens cirkus - Erin Morgenstern
24. När börjar det riktiga livet – Fredrik Lindström
25. En dåre fri - Beate Grimsrud
26. Boken om Joe – Jonathan Tropper
27. Förr eller senare exploderar jag – John Green
Totalt: 29 st
Kommentarer
Trackback