Läst 2013

Det här är de böcker jag läst under 2013. Målet var först att jag skulle läsa 50 böcker i år, men sedan fick jag en verklighetsinsikt och kom att tänka på hur mycket tid studierna och mina andra hobbys tar från mig, så sänkte målet till 30 st. Recensioner på den här bloggen finns endast på de böcker som lästes ut efter att bloggen skapades.
 
1. Den vidunderliga kärlekens historia – Carl-Johan Vallgren
2. Den tomma stolen – JK Rowling 
3. Lilla stjärna – John Ajvide Lindqvist 
4. [geim] – Andreas de La Motte 
5. Jurtjyrkogården – Stephen King
6. Horn – Joe Hill 
7. Patient 67 (Shutter Island) - Dennis Lehanes 
8. Da Vinci-koden – Dan Brown
9. Hobbiten – J.R.R Tolkien
10. Odd Thomas – Dean Koontz
11. The Giggler Treatmemt – Roddy Doyle 
12. Flugornas herre - William Golding 
13. Alltid Odd - Dean Koontz 
14. Scott Pilgrim's Precious little life (#1) - Bryan Lee O'Malley 
15. Scott Pilgrim vs. The World (#2) - Bryan Lee O'Malley 
16. Poison – Chris Wooding 
17. Nattvägen – Kristin Hannah 
18. Charlie and the Chocolate Factory – Roald Dahl 
19. Stad av skuggor – Cassandra Clare 
20. Finns inte på kartan – Carin Hjulström
21. Sankta Psyko – Johan Theorin
22. Liftarens guide till galaxen – Douglas Adams
23. Nattens cirkus - Erin Morgenstern 
24. När börjar det riktiga livet – Fredrik Lindström 
25. En dåre fri - Beate Grimsrud 
26. Boken om Joe – Jonathan Tropper 
27. Förr eller senare exploderar jag – John Green 
28. Divergent - Veronica Roth
29. Den femte vågen - Rick Yamcey
30. Vintervålnader av Kate Mosse
 
Totalt: 29 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0