Läst 2014

Nu när jag är på slutspurten på första boken 2014 passar jag på att skapa en samlingssida där jag kan samla de böcker jag läser under 2014. 
 
1. Insurgent av Veronica Roth
2.Tidsresenärens hustru av Audrey Niffenegger 
3. Restaurangen vid slutet av universum av Douglas Adams
4. Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
5. Dem femte systern av Mårten Sandén
6. Legend av Marie Lu
7. Maus av Art Spiegelman
8. The Raven Boys av Maggie Stiefvater
9. To Be or Not To Be: A Choosable-Path Adventure av Ryan North (och William Shakespear) 
10. The Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde av Robert Louis Stevenson
11. Judas barn av Markus Heitz
12. Påven Johanna av Donna Cross Woolfolk
13. När skruven dras åt av Henry James
14: Buzz av Anders de la Motte
15. Sulky och Bebbe regerar okej av John Ajvide Lindqvist
 
Totalt: 15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0