Om Merewen och bloggen

Godafton!
 
Tänkte passa på och berätta lite om mig själv och vad jag läser, så att du som hittat hit till bloggen vet vad du har att förvänta dig. Eller nåt. 
 
Läser allt möjligt. Dystopian, skräck, klassiker, sci-fi, fantsy, chick-lit, humor... jag tror du fattar. Det varierar väldigt mycket beroende på humör och vad jag känner för helt enkelt. Vissa typer av böcker undviker jag såklart också, Fulländad allätare är jag inte riktigt. 
 
Jag som sitter här bakom datorskärmen på den fina laptopen kallas Merewen på internet och något annat i verkligheten. Just nu håller vi oss till Merewen. Som sysselsättning pluggar jag till civilingenjör (inriktning teknisk fysik) och bor med sambo och pälsbollar. När jag inte pluggar eller läser tycker jag om att pyssla med diverse saker, se på bra filmer och serier, och äta mängder med onyttigheter. 
 
Det var allt för nu.
Merewen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0