Senaste bokinköpen

Igår hämtade jag ut mitt efterlängtade paket från Adlibris. Fyra böcker hade jag beställt, varav två är kurslitteratur och två är skönlitterära. 
 
Först ut är Under kupolen av Stephen King och Insurgent av Veronica Roth
Som jag längtat efter att läsa Under kupolen! Håller på att se TV-serien nu men vill gärna läsa boken. Och jag läste ju nyligen ut Divergent och är taggad på fortsättningen!
 
Under kupolen är verkligen en tegelsten! 1179 sidor tjock och svårt att visa hur stor den är.
 
Sen köpte jag även Thermal Physichs av Daniel V. Schoeder samt Principles of Measurement Systems av John P. Bentley. Båda är kursböcker till kursena Termodynamik respektive Grundläggande mätmetoder. Termoboken är faktiskt riktigt trevlig (läst i kapp lite i helgen) medan mätboken känns betydligt jobbigare.

Kommentarer
Postat av: Underbara Böcker

Jag läste under kupolen i somras och tyckte den var riktigt bra. Det är nog min favorit av Kingen än så länge. :)

2014-01-02 @ 19:17:46
URL: http://www.underbarabocker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0