Julklappar 2013

 
 
Trodde jag redan bloggat om julklappsböckerna, men icke! Men gör det nu, och bätre sent än aldrig?
 
Det har varit en liten tradition för mig och min syster att få minst en bok av mamma i julklapp. I år var min bokönskelista längre än något år tidigare och av mamma fick jag två av böckerna på den listan. Tidsresenärens hustru av Audrey Niffenegger och Sju jävligt långa dagar av Jonathan Tropper. Ser fram emot båda väldigt mycket! 
 
Av farmor fick jag också en bok men som inte stod med på min lista (och glömde bort att fota den). Det var Den sanna historien om Pinocchios näsa av Leif GW Persson. Vet inte så mycket om den och har inte läst något av honom tidigare, och tillhör kanske inte genren jag läser mest ifrån, men ska bli spännande att prova läsa något nytt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0